Свято англійської мови
у 1-х класах
з використанням інформаційних технологій
Вчитель: Ярошенко І.О.
Тема: Свято англійської мови
Мета: Активізувати вивчені ЛО та граматичні структури, букви та звуки, формувати
навички аудіювання, усного мовлення, письма;
розвивати пам’ять, увагу, мислення;
виховувати пізнавальний інтерес, цікавість до вивчення англійської мови.
Хід заходу
І. Оргмомент
Привітання
- Good morning, pupils!
- Good morning, teacher!
ІІ. Основна частина
(слайд 1)
- Сьогодні я розповім вам, яка пригода сталася з королем АВС, коли він хотів дістатися до нас. Він дуже хоче потрапити до нас у гості, але ми йому повинні допомогти.
(слайд 2)
- Отже сьогодні вранці король АВС прокинувся, потягнувся і сказав «О-о-о». Давайте разом скажемо о-о-о!
(слайд 3)
- Він подивився у вікно, побачив, яка чудова погода і сказав «Оооо!» Давайте разом! «Оооо!»
(слайд 4)
- Король АВС вирішив поїхати до нас потягом. Пригадаємо, як називається потяг англійською мовою, інакше він не поїде.
- Train!
- Саме так, поїхали! «т-т-т-уууу!у!у!у!»
(слайд 5)
- Але потяг зупинився десь посеред поля. Раптом наш король АВС чує «м-м-му!»
- What is it?
- It is a cow!
- Yes, it is a cow!
- Далі пройшов трохи і чує «Кв-кв-ква!»
- What is it?
- It is a frog!
- Yes, it is a frog!
- Пішов наш король далі, раптом знову чує «Ф-ф-ф»
- What is it?
- It is a hedgehog!
- Yes, it is a hedgehog!
(слайд 6)
- Дістався наш король до зоопарку. А там, от біда, тваринки розбіглися, треба допомогти відправити їх назад до зоопарку.
- Коли побачите тваринку, треба назвати її, а ту, що потрібно відправити до зоопарку, кажіть “To the zoo!”
(слайд 7)
(слайд 8)
(слайд 9)
(слайд 10)
(слайд 11)
(слайд 12)
(слайд 13)
(слайд 14)
(слайд 15)
- Дякуємо вам за допомогу! Але от біда, звірі погубили свої таблички. Давайте знайдемо їх! (на дошці малюнки звірів і літери. Потрібно до кожної тварини підібрати літеру, на яку починається її назва.)
(слайд 16)
- Наш король АВС поїхав знову на потязі далі.
(слайд 17)
- Раптом побачив чарівного метелика.
- Метелик просить допомогти. Його друзі-метелики розгубили кольори. Давайте згадаємо, яких кольорів бувають метелики.
(слайд 18)
Пісня “The butterfly colours song”
(слайд 19)
- Вдячні метелики привели нас до веселки! А веселка так зраділа гостям, так танцювала, що аж перекинулася! (слайд 20)
- Давайте допоможемо веселці розставити всі кольори по порядку.
Пісня “The rainbow colours song”
(слайд 21)
- Ось наш король АВС відправився далі. Раптом на дорозі він побачив охоронця перед чарівним замком. Той охоронець не міг пропустити короля, доки той не виконає завдання.
(слайд 22)
- Королю потрібно назвати цифри англійською мовою, але вони розташовані не у правильному порядку. (Учні називають цифри)
- Тепер розставимо їх правильно. (One, two… ten)
(слайд 23)
- Охоронець нарешті пропустив короля і той потрапив у чарівну країну, в якій можна зустріти усі пори року.
- What season is it?
- It is winter!
(слайд 24)
- What season is it?
- It is spring!
(слайд 25)
- What season is it?
- It is summer!
(слайд 26)
- What season is it?
- It is autumn!
(слайд 27)
- Король дуже щасливий і каже “I am happy!”
- Давайте разом з ним заспіваємо пісню “If you happy and you know it”
(слайд 28)
- Сів король на потяг і приїхав до нас.
(слайд 29)
- На його честь давайте заспіваємо пісню “The ABC song”
(слайд 30)
- І останнє завдання для перевірки того, як же ви запам’ятали англійський алфавіт. Вам потрібно з’єднати великі літери з маленькими. (робота на картках)
ІІІ. Заключна частина
- Давайте пригадаємо, де ж був король АВС і кого він зустрів?
- Вам сподобалася подорож?
- Ви сьогодні гарно попрацювали і король постановив нагородити найактивніших учнів.
|