Середа, 01.05.2024, 12:11
Вітаю Вас Гость | RSS

Мій сайт

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Мої уроки

Урок англійської мови в 3 класі "Тварини"
[ Викачати з сервера (32.5 Kb) ] 14.03.2015, 21:19

Урок англійської мови в 3 класі по темі "Тварини"

 

 

 

 

 

 

Відкритий урок

англійської мови

в 3-Б класі

ТЕМА: «Тварини»

ЗОШ № 19

Вчитель: Ярошенко І.О.

 

Тема: Тварини

Мета: Ознайомити з новими ЛО по темі, ознайомити учнів та відпрацювати

            конструкції these/those are, вчити вживати їх у мовленні;

            розвивати пам’ять, уяву, увагу, мовлення, артикуляцію;

            виховувати любов до тварин.

Тип уроку: комбінований

 

Хід уроку

І. Організаційна частина.

1. Привітання

Good morning, pupils,

I am glad to see you.

Sit down, please!

2. Повідомлення теми і мети уроку.

- Сьогодні на нас чекає подорож до ферми дідуся хлопчика, якого звуть Том. Today we’ll speak about farm and farm animals, which live on the farm. Сьогодні ми навчимося називати тварин, які живуть на фермі, англійською мовою.

 

ІІ. Основна частина.

  1. Фонетична зарядка.

- Look! What a butterfly! Дивіться, який метелик прилетів!

- А знаєте, це незвичайний метелик, у нього крильця схожі на англійський звук [æ]. Давайте разом назвемо цей звук, раптом щось станеться!

(Діти хором повторюють звук кілька разів, звертаємо увагу на артикуляцію.

Показую малюнок киці, яка сидить на килимі.)

  • Ось, дивіться, метелик привів нас до киці (a cat), яка сидить на килимочку (on the mat). Мабуть, десь тут поруч і наша ферма. Але киця не пускає нас. Давайте вивчимо про неї віршик, і вона нас пропустить.
  • Repeat, please: A black cat sat on the mat. (Чорна киця сидить на килимочку.)

(Діти повторюють віршик, потім швидше і ще швидше.)

  • Good of you! Молодці!
  1. Подання ЛО.
  1. Усна бесіда за малюнками.
  • Ось ми проходимо далі.
  • Look! We can see a hen -    and her little chicks – маленьких курчат.
  • And what is it? It is a duck. We can see a duck - качку.
  • And what is it? We can see a goat - кізочку. Do you like it? 
  • And what is it? Yes, it’s a pig - свинка. We can see a pig. It is pink.
  • And what is it? Yes, we can see a cow - корівку. It is big.
  • And next we can see a goose - гусака.  Oh, no, we can see 2 geese. Англійською мовою гуси називаються geese.
  • А як називається людина, яка працює на фермі – on the farm? – It is a farmer – фермер.
  1. Закріплення вивчених ЛО.

а) Лексична гра “Is it a…?

- А тепер ми пограємо в гру. А ви мені допоможете перевірити, чи правильно я називаю слова, чи ні. (Показуючи на малюнки звірів питаю то правильно, то неправильно, діти відповідають Yes, it is. або No, it is not.)

б) Робота з підручником.

Ex.1, p.43 – Гра “Point to the…”

  •  А зараз ще одна гра. Open your books, please. Сторінка 43, вправа 1. Я буду називати тварин, а ви показуйте на них. Point to the animal.

(називаю тварин, діти на них вказують)

Фізкультхвилинка

(Показую малюнок ведмедя)

  • Look! It’s a bear! Дивіться, це ведмідь! А чого ж він прийшов до нас? Мабуть, хоче налякати наших тварин. Давайте з ним потоваришуємо і він не буде їх лякати, а повернеться до лісу. Stand up, please!

Little bear, little bear!

Turn around!

Little bear, little bear!

Touch the ground!         

  1. Подання граматичної структури these/those.

а) Усна бесіда.

- Дивіться, деякі звірі таки злякалися і втекли подалі. (Показую на малюнки звірів.)

- Look! This is a chick. These are chicks.

Now look there! That is a goose! Those are geese!

б) Закріплення граматичних конструкцій.

- А давайте уявимо, що звірі порозбігалися. Скажемо, що вони подалі. (Учні складають усно речення.)

4. Читання.

- А давайте прочитаємо, про яких же тварин говорив дідусь Тома.

- Open your books, please. Ст. 43, вправа 1 (a, b, c) (Спочатку читаю я, потім читають учні в ролях і перекладаємо)

5. Письмо.

- Давайте знайдемо і випишемо речення, в яких використовуються структури these/those.

These are rabbits.

Those are horses.                                                  

- А тепер складемо свої речення про тварин, використовуючи These are… Those are…

ІІІ. Заключна частина.

  1. Домашнє завдання.

Вправа 1, ст. 43 повторити і довчити слова, читати.

  1. Підведення підсумків уроку.
  • Отже, куди ми сьогодні з вами подорожували?
  • Що ми там побачили?
  • Як називаються тварини, яких ми бачили?

 

Категорія: Мої уроки | Додав: irnarenko
Переглядів: 1163 | Завантажень: 17 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz