Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Блог
Головна » 2015 » Листопад » 07
Ярошенко Ірина Олександрівна
“Навчання фонетичного матеріалу
на початковому етапі вивчення англійської мови”
Теоретичні засади
Навчання звуків англійської мови
Одним із найважливіших завдань методики навчання англійської мови на початковому етапі є формування навичок мовленнєвої культури. Навчання вимови в школі передбачає формування таких навичок:
а) розрізняти окремі звуки та звукосполучення;
б) артикулювати звуки та звукосполучення;
в) нормативно володіти основами інтонаційного і ритмічного оформлення мовлення.
При навчанні вимови дуже важлива організація введення нового звука. Виходячи з принципу комунікативного напрямку, ми повинні пам’ятати, що учні приходять на урок не для того, щоб вчити нові звуки, слова і так да
...
Читати далі »
Переглядів:
19191
|
Додав:
irnarenko
|
Дата:
07.11.2015
|
|
У Рекомендаціях Ради Європи, на основі яких створена шкільна програма з іноземної мови, окреслюється актуальність практичного оволодіння іншомовним мовленням, що передбачає комунікативне спрямування навчання іноземної мови на рівні, достатньому для спілкування певною мовою.
Як відомо, однією зі складових іншомовної компетенції є мовна компетенція, яка насамперед передбачає формування фонетичної компетенції як необхідного її компонента. Основи формування фонетичної компетенції учнів закладаються на початковому ступені навчання загальноосвітньої школи з подальшим удосконаленням на середньому та старшому ступенях. Вікові та психологічні характеристики молодших школярів дозволяють використовувати короткі автентичні аудитивні тексти для опрацювання фонетичного матеріалу з метою формування слухо-вимовних та інтонаційних навичок на уроці англійської мови уже на початковому ступені навчання.
Застосування сучасних форм і методів у навчанні іноземної мови дає можливість інтегр
...
Читати далі »
Переглядів:
841
|
Додав:
irnarenko
|
Дата:
07.11.2015
|
|
СЛОВНИК
Апроксимована вимова — це така вимова, в якій, як і в літературній вимові, відсутні фонологічні помилки, але яка, на відміну від літературної вимови, допускає нефонологічні помилки, тобто такі, що не заважають розуміти усні висловлювання та прочитане вголос цією мовою.
Аудіювання – це розуміння сприйнятого на слух мовлення.
Вимова - спосіб вимовляння слів,
...
Читати далі »
Переглядів:
655
|
Додав:
irnarenko
|
Дата:
07.11.2015
|
| |
|
Календар
« Листопад 2015 » |
Пн |
Вт |
Ср |
Чт |
Пт |
Сб |
Нд |
| | | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|
| | |